Menü Bezárás

Magyar Rovó Marketing mese

 

Hogyan is felejtődött el a mustármag legenda? Egyszer volt, hol meg lett: Az OBER-ENNS-ből Óperensz, és lett OPEN ENSZ. Túl az Óperenciás tengeren is, túl az Üveghegyeken is, ahol a kurta farkú malac túr. Mi lehet ott? Disznó ól? A nagy kérdőjel: Mitől veszett a Nyílt Társadalmak marketingje? Rójuk hát fel, hol is van a kutya elásva!?

E világ végén, e kereskedelem marketingjében. A veszett kutyaütők mindennek az oka, amúgy veszett fejsze nyele, ahogyan a marketing előre megírja a sztárság vesztét. Egy előre eltervelt forgatókönyv szerint, a fogyasztói társadalom veszélyébe burkolt önérdekű üzlet, a György Soros minta abban látja az ördögi megoldást, hogy a piac egyre bővülő túlkínálatát, a fejős tehenek állományának felduzzasztásával feketék, fehérek és aztán tarkák elé szórja az Üveghegyeken túl túrt üveggyöngyök túlkínálatát, mert hát: Disznók elé amúgy minek szórná, nemde? Jobb híján SZOLI Terv a rémisztő ajánlat. Nem, mi nem kérünk e barnító tervből. Köszönjük, hogy György Soros nevét adta e tervhez, melynek kitalációjával fertőzné meg az emberi lelkeket, mert rávilágít bennünket az Isteni tervre. Sorry, please!

Nemcsak GyöRgy Sorosnak van része magyar rovásban, lelepleződik az OPEN ENSZ is, mint Nyílt Társadalom. Az eNeR-giát tekintve, mint tudjuk, „Semmi Titok Nincsen”, hála az STN-nek, és mindenek előtt csak írjuk át továbbra is az R betűt N-re, és halljuk meg, mi hangzik a GyöNgysoros tervből. Azaz, ne hagyjuk veszni, mint a kutyát, mely tervet legszívesebben STOPP-olnánk, mert alkímiával ellenanyagot nyerhetünk. Az ellenállás ellenállást szül, csakhogy örökkön örökké fenntartható legyen e zavaros vizekben halászni. Ezért mi lenne, ha bölcs keletiesen nem ellene, hanem vele, Európát az Isteni Tervre ráébresztve, együtt oldanánk meg az emberiség problémáját? A múltból tanulva nem bábozódunk be senki kénye-uralmára holmi sakkfigurákká.

Ugyanis a magyar annyi bajt hordoz már a tarsolyában, hogy már megszenvedte vele a múltat is, jövendőt is, ezért egyszer és mindenkorra:

MI NEM TARTOZUNK SENKINEK SEM! Ez az igazság. Az igazságban pedig kegyelem.

 

Senki ne higgye, hogy nincs rá szükség! Köszönjük George Soros Úrnak, hogy aggódik a magyarokért, ne aggódjon, jön az Égi segítség, hogy nekünk se kelljen aggódni azért, hogy minden úgy maradjon, ahogyan ő finanszírozta másnak a SZOLI Tervét. Nem tudta, hogy a lélek nem eladó, ezért igen kockázatos befektetés, félelembe fektetni így a vaskort magunk mögött hagyva. Jobb ajánlatunk van.

Az aranykori jövőt pedig magunknak köszönhetjük. Istennel, teremtett MAG népével, kit saját képességeivel áldotta meg mágus népét, újratervezzük a marketinget. Magyar Minőségi Marketinggé. Átvilágítjuk a Sötét tervet és Világos Isteni megoldást hozunk az emberiségnek. A Magyar Rovó Marketinget, azaz MRM rendszert alkalmazva, ami a magyar tisztító MLM, megmentjük, amit meg kell. Olyan tiszta forrásból hozzuk az Isteni Tervet, hogy azzal bizony mindenki elégedett lehet, ám ehhez mindenkinek e forrásból illő táplálkozni.

Aki kiállja az Isteni próbát, az őt megillető, egyetlen egy szem igazgyöngyöt kapja, amiért minőségi igaz életet él. Nem képes akár tömeges vásárlóként sorba állni holmi üveggyöngyért, hogy aztán becstelenül tovább szórja, hanem bizony, minőségi vásárlóvá válik.

Mindenki csak azt képes adni, ami a szívében van: nem felejti el ezt a jó magyar, mert jaj, annak, aki mégis, ha megdobják balról kővel, mutassa meg magából a jobbik énjét.

Mikor tanulod már meg magyar, hogy Te attól vagy magyar, hogy nem gyűlölködsz?! Hazugsággal mérgeznek, hazugság a kenyered. Méltatlan álláspont Isten Igazság szikrájához.

Köszönjük az erdélyi magyar azon testvéreinknek, hogy „Lám, színház az egész világ” és a végletekig mentek, és azt is reméljük, hogy utoljára bemutatták, hogy mostantól nem esznek a mellébeszélések kenyeréből. Összefogni nem valami ellen kell, hanem valamiért, mert könnyen szétválasztódik az a nemzet, amelyik nem jár utána a híreknek, csak hisz szüntelen. Ahelyett, hogy tudná, hogy az éremnek is két oldala van, egyik sem igaz a másik nélkül, ám, zsonglőrködni MAG mágusként érdemes vele.

 

Marketing = Manketing

Nincs vége a Magyar Rovó Marketing tesztnek. Leplezzük le, hol vannak még csúsztatások a kulcsszóban, mint maRketing, ami tulajdonképpen maNketing. Az angol „man” jelentése magyarul, többek között: bábu, ember, férfi, sakkfigura, ürge.

Man = férfi, ember: A fogyasztói társadalom sakkfigurái, akiket veszélyes forrásként tart számon a kizsákmányoló kereskedelem elterjedt teveszméje, amennyiben az nem süllyed tömegcikké, mint eszköz. Azzá az eszközzé, akit fejős tehénként lehet megfejni, egészen addig, amíg leáldozik. Ja, persze ott lesznek utána a tarka borjak utánpótlásként. Ezért ösztönző, e tébolyult 72 nemre orientálódott génmanipulációs, emberiség ellenes program.

Az ember eltéved, amikor a legnyilvánvalóbban megtagadja magát, tovább osztódva a Teremtő Jó Istentől is elválasztódik, akit 72 nyelven szólítanak meg a világon. Az ember ez Istentől teremtetett, akár hány nyelven szólnak hozzá a különböző nemzetek, és éppen ezért csodálatos képességekkel van felruházva. Ám, ha osztódásnak indul benne neme, éppen nem hitetlen, csak nem tud, mert teljesen lemeztelenítve magát odavetve bedől annak a hitegetésnek, hogy az lehet, aki csak akar lenni. Behatároltan: férfi, vagy nő? Eredendően elfeledkezik arról, hogy már akkor eldöntötte, mielőtt megszületett, és hogy ISteN mindenhol jelen van, még magában is, magasabb minőségű tudatállapotban tud róla az Ember. Alacsony minőségű tudatállapotba bukva pedig a SáTáN veszi át az irányítást. Ők ketten, STN harcolnak az ember lelkéért. Ideje van e tudatosságnak, hitegetés helyett, mert könnyen megvezethető a magáról megfeledkezett ember.

IsTEn-ben eleve ott vagy TE, amíg nem tagadod meg önmagadat, mert ha szabad akaratod szerint mégis, SÁtÁn-ként kiáltasz: ÁÁ! Te is, és tükörként a külvilág is, egymás ellen kiáltja: !ÁÁ!

Az Ember, amíg nem pozícionálja a manketing alacsony tudatminőséggé, képes eldönteni, hogy akár, mint eredendő e testi leszületésében férfiként, vagy nőként feleljen meg magában a legmagasabb rendűnek, aki soha nem látott földi jóval áldja meg viszonzásul önmagát is és a társadalmat is. A nők pedig kedvet kapnak szülni, de ha borul az eredendő rend, kiváltságba bukott fejőstehenű férfiaknak leshetik mivoltát.

Másság pártiaknak: Megértelek. Ám, ha felnőttként mégis mást súg a lelked, elfogadható, ha éppen ezért a tapasztalatért vállaltad e földi megtestesülésedet. Magánügyed, ami csak rád tartozik, ezért e választott szabad akaratodnak addig van határa, ami a Te magánéletedet tölti ki. Ezt megítélni senkinek sem ajánlatos. Ám amint Te ítélsz, és mert amint erőltetnéd a köztudatba hozni befolyásolás céljából az általad képviselt másságot, eddig nem sejthető visszásságoknak teszed ki magadat, és a társadalmat. Az elvárt tisztelet helyett tiszteletlenségre teszel szert, mert e téma kiéleződve gondolkodásra ösztönzi azokat, akik tudatosan kiáltják: ÁÁ! Mert minek kell hergelni a tömeget? Köszönjük a tapasztalatot, elősegítheti a megértést mindannyiunknak.

Ezt a gyerekek érdekében kellett, hogy leírjam, akik ártatlanságuk révén könnyen befolyásolhatóak és ez elfogadhatatlan. Álcázott szabadság, nem más. Ezek a gyerekek igaz önmagukként az egészséges társadalom jövő építői, akikben a leszületendő lelkük nagyon is jól tudták, jobban, mint bárki ember, hogy fiúként, vagy lányként kívánnak megtestesülni e Földön. MI számítunk rájuk, és elfogadjuk őket, annak, akik. Továbbá, egy egészséges társadalmat az érdekli, amely információkat hoznak az emberiségnek, amire szükségünk van a fejlődésünk érdekében, egy élhető társadalomban. Az emberiség érdeke, hogy mindenki hozhassa saját életprogramját, ami Igaz Életről szól, és nem arról, ami tévedésbe hazudja az emberiséget.

Egyik álmomban egy magát nővé pozícionált férfi azt kifogásolta egy nő munkatársának, hogy: „Ti nők, mindent jobban tudtok.” Groteszk, hogy éppen ezért akar férfiként nő lenni.

Az okos férfi belátja, hogy okos nőt szeretve kiteljesedik. Okos nők pedig belátják végre, hogy hozzák végre az igaz NŐI minőséget magukból, mert a marketing = manketing odáig fajult el, hogy elkezdik rávenni a férfitársadalmat arra, hogy nőiesedjenek, mert túlságosan el lett férfiasodva a másokon való uralkodás miatt a világ. Még a nők is férfias viselkedést vesznek fel akár a politikában, akár a közszférában, ami kibillenti az egészséges társadalmat, ha volt egyáltalán. Mostanában nem. Ez a valós szükséglet, hogy legyen egészséges, harmonikus társadalom, és akkor jöhet az élhető igaz jólét.

 

Szolidaritáska 

Bárhol a világban, a világos tény az, hogy ahol az életfeltételek nincsenek biztosítva, a szolidaritás világméretű, egetverő szükségletének hiánya lelepleződik. Befektetések bőséges lehetőségével élhetnek az igazgyöngyre várandós tehetősek. Bizony ennek kiérdemlése még várat magára. Az igazi igény az, amikor a gazdaság és a kereskedelem felismerve oda megy azokhoz, ahol eladni akar az ott élők milliárdjainak, ott bizony, mozgásba lendül a pénz, mindenki számára. Magyar szellemi segítség jól jön e szellemi piacon, mert hát nemcsak kenyéren és vízen él az ember. Igazán jó bevásárlás öröme ígérkezik annak, aki a világpiacot is kielégíti. Már elnézést, de aki meg nem, az csak a kurta farkú malac eszével képes gondolkodni, és csak azt akarja elhitetni, hogy:

A mesterségesen hergelt szolidaritás csak itt Európát tönkretéve vetődik fel, mint eget verő marketing szükséglet. A szolidaritás hiánya tulajdonképpen világméretű probléma.

E manipulációval, világméretű piaci lehetőséget hagy ki helyi szinteken az, aki mindig csak kapni és kizsákmányolni akar. Amennyiben mégsem, most megmutathatja magát, hogy nem is kell már feltúrni a Vén Európát, mint egy disznó, hanem ehelyett aranykori üzletekben áskálódhat, amennyiben választása mégis abban áll, hogy veszi a sátorfáját, és oda megy szolidarítani, ahol emberek milliárdjait tették tönkre ősei. Ott szükségeltetik kiépíteni az üzleti szférát, élhető társadalom megteremtése mindenhol Isteni feladat. A feltételek megteremtését lesznek szívesek a politikusok biztosítani, akik az egész emberiségért lennének hivatottak tárgyalni, nem pedig ellene.

Ebben a magyarok képesek tudásuk révén segíteni. A határon túli disznóink is intelligensebbek, mint a nyugatiak, mert, pestisükkel üzenik, hogy, most már elég, mert rossz irányban túrnak a nyugati disznók. Afrikai pestisben a válasz. Afrikára kell koncentrálni, mert már réges-régen fel van túrva, akárcsak, mint Közel-Kelet. Úgyhogy, itt az idő befektetők, megvethetik székhelyüket az egész Földön, amely megszenteltetésre vár a lelkek által. Határtalan gazdagság van kilátásban, annak, aki jó tett helyében jót várhat.

A gazdaság és a kereskedelem miért csak Európában akar zavart keltve halászni, miközben az egész Földön bőségben terjeszkedhetne az adott hely valós igényeinek kielégítéséért. Az igazgyönggyel megáldott lelkű politikus képes megteremteni az élhetőség feltételeit akár Afrikában, akár Közel-Keleten, és bárhol a világon. Egy lelkét vesztett politikus korlátozza magát és azt szemlélteti, hogy egy romboló mesterséges rendszerbe zárva üvöltve kiálltja, hogy kényelmesebb helybe csalni az embert, mint egy vágóhídra terelve. Na, de minden rosszban van valami jó, de a rossz az, hogy senki sem leplezte le a bevándorlók előtt, hogy Nyugat-Európát disznó óllá túrja a kurta farkú disznók serege!?

Miért mondja meg a veszett kutyaütőkre előre tervezett marketing a robot fogyasztóvá minősített embernek, hogy: „Neked erre az univerzális egyen árura van szükséged, mert csak ennyibe veszem a te akaratodat, mert különben is már senkivé mostam az agyadat, mert valld be őszintén, hogy azt sem tudod, hogy férfi vagy e, vagy nő”? Miközben nem érdekli, mert már ő is robot fogyasztó, hogy mi történik azokkal, akik ott maradnak kifosztva még nagyobb szolidaritás nélkül a túlpartokon is túl.

MRM: Megrovásban részesül annak a kereskedelemnek a marketingje, amelyik elfelejt bizonyos piaci szegmens eredeti törzsvásárló imádkozóinak tisztelettel megfelelni, mert egyáltalán nem veszi figyelembe, hogy a „Legyen meg a Te akaratod, miképpen a mennyben, azonkívül a Földön is” bőség igényét messzemenőkig támogassa, miközben ehelyett pokoli helyzeteket teremt ott, ahol emberáldozatokat nem kímélve haltak bele akár Európában, és azon is túl.

Ezekért a veszteségekért megfizethetetlen békével tartoznak az együtt érző emberiségnek azok, kiknek legyen lelke rajta, ezért csak annyit kér a kegyelemmel teljes emberiség összessége magasabb minőségű tudatállapotban, hogy a béke feltételét, a legnagyobb igényt felelősségteljesen vegye figyelembe az új marketingre, az MMM-re épülő kereskedelem világszerte. Kegyelemben részesülve, ennek etikus marketing megteremtéséért hozzon erőfeszítéseket és egy békében rejlő gazdagságban örömmel veszi az emberiség egésze, hogy befektetők magasabb minőségű tudatállapotban belátják, hogy nincs más megoldás. Az Isteni Terv teljesül és mindenki jól jár. Ettől Isteni. Miért mondanak le a befektetők a világpiaci lehetőségekről? Lustaságból nem teremtik meg a feltételeit az ÉLET-nek, vagy, mert nem ismerik mi az?

A szolidaritás nem egy kicsinyítő képző, hanem világméretű társadalmi szükséglet. Erre gyúrni, szükségeltetik, mindenki elégedettségére.

 

 

A Társadalom Nyitánya

Az igazi Égi segíts-Ég, nem az ingyen adomány csapdája, hogy aztán az ember lelke bűnrészesként megvehető legyen, hamis jövőképet sejtve. Na, azt már nem! Mint ahogy minden rosszban van valami jó, alacsony tudatossági szinten hozott tervet hozzuk fel magasabb minőségre! Alakítsuk át úgy, hogy mindenkinek megfelelhessen.

Mint mondtam, mi, magyarok, nem tartozunk senkinek sem anyagiakban, ennek okán a hazánk sem kivásárolható, mert lelkünk rajta. A szellemieket megfogadva pedig ajánlatos lenne megfontolni követésben a Magyar Minőségi Marketinget, az MMM-et, mert aki lemarad, az kimarad, és ha nem adja tovább, még szamár is marad. A világon, mindenkinek lehetőséget adva bárki megdolgozhat a saját maga pénzéért, és családjában biztosítani képes az életfeltételeket a saját földrészén. Ehhez a befektetőknek ideje lenne akár paradicsomi körülményeket biztosítani a gyarmatosított földrészeken, hogy az ember ne meneküljön saját maga elől. Nézzen szembe magával, nyisson szívével a szeretet felé, és sztárrá válik az Istenek előtt, legyen az bármelyik, vallástól függetlenül.

Kinek nem áll érdekében a Földi Paradicsom? Annak, aki már a mennyekben is beavatkozott az ember életébe és uralkodik a Földön, az emberen, mert az ember elfelejtette mivoltát, és alacsony minőségi tudatállapotban eladja lelkét. Félelem tölti ki szívét, és mert elhagyta a Magyarok Istenét, a szeretetre pedig csak sóvárogva vágyik. E vágy oly erős, hogy legyőzve a félelmet szívében rátalál a szívét kitöltő Szeretetre, avagy megtapasztalta a sok szenvedés okán, hogy nyisson a szívét kitöltő magasabb rendűvel. E félelemtől megtisztult lélekben rátalál az igaz szeretetre, amely Igaz Istenével és Embertársaival összeköti, akikkel megerősödve együtt teremtik a Földi Paradicsomot.

Hálaképpen, tengernyi igazgyöngy úgy ragyog az emberiség szívében, mint csillag az égen. Nyitni kell, igen, a szívekben! Nyitni ez igaz szeretet felé, hát ez az Aranykori Társadalom Nyitánya, egy jobb világot szül, ahol az élet is élhetőbb, minden egyes helyen, a Földön, az emberiség minden kultúrájában. Hasonló kultúra a hasonlóval érzi jól magát, miközben tiszteletben tartja embertársainak szabad akaratát, mert minden szeretetre ébredt Ember tudja, hogy mindennek van határa, ami nem szeretet. A szeretetet TUDÁSÁT pedig csak árasszuk, ahol csak elkél e segítsÉg.

Mitől is hihető, e Magyar Rovó Marketing sikere? A gyökerekből adódóan, a mustármag legendából, amit elfelejtettünk? Mert ha csak mustármagnyi hite lenne az embernek, akkor megértené, és tudná, hogy mit akart nekünk üzenni Jézus. Rágjunk át minden egyes szó fordulatot!

 

MU STAR MAG

A MU földjén, még SZTÁR volt a MAG ember. Valamikor réges-régen Isten gyermeke, e Föld kerekségen, tudta a MAG TUDÁS-t. Ettől volt SZTÁR. Aztán, amikor feladta e sztárságot, feladta az életet, földje meg törvényszerűen elsüllyedt. Egyáltalán nem élhető körülmény, ezért ajánlatos a jövőt olyan stratégiai alapokra tervezni, amely gyakorlatias útmutatások alapjait kínálja, mint az Élhetőbb Életért Életprogram.

A teremtés törvényeinek értelmében, ebben a jelen tudatosságában az emberiségnek, nem adatik meg egy másik élhető bolygóra eljutni a világegyetemben. Ezzel a karmával? Minek? Azt is csak élhetetlenné tennénk, ha mégis eljutnánk rá. Miután ezt a drága szeretett Földünket tönkretennénk, meg sem érdemelnénk egy másik bolygót. Az emberiség olyan egyetemes problémával áll szemben, amelynek meg nem oldásával, csak e képességgel, végzetes lenne kijutni a világűrbe. Ez a Föld az otthonunk, ezt kell élhetővé tenni az emberiségnek. Nincs más választás.

Ideje teret engedni a tudománynak, a találmányoknak, amelyekkel biztosítani lehet az életfeltételeket, az egészséges Élethez. Nem tartható fenn már ez a szeretetelszívó, méltatlan, embertelen magatartás.

Eleve hibás pozicionálással, nem kifizetődő a marketingben veszett kutyaütőkre gyúrni, nem vagyunk fejős tehenek sem. A nagy kérdőjel az, hogy akarunk e élni eredendő SZTÁR-ságunkkal? Az aranykorban az eredendő MU SZTÁRSÁG tudásunkkal? Mindenesetre, ha mégis egy másik bolygóra tévednénk, ne felejtsük el a MU STAR-t MAG-unkkal vinni, csakhogy tudjuk, honnét jöttünk, és merre tartunk. Ez itt a reklám helye, és akinek tetszik, bevehet a csapatba. Szól, akinek van füle a halláshoz.

Küldetésemként egész életemben ezekért a tapasztalatokért munkálkodtam e duális világban, megkaptam a beavatást, a képességet arra, hogyan lehet a válságból élhetőséget varázsolni, amelynek bőségét szívesen megosztom egy befogadó közösségben. A jobbik énemre hallgatva mostanra már világos, hogy a világ attól lesz több, ha adhatunk. Azt, amitől többek vagyunk.

Új szlogen: Oszd meg, amitől jobb vagy! Ember!

Megosztom az első tapasztalatomat, amiben 20 éve részesülhettem a marketing képzésem első napján, csak a mihez tartás végett. Még el sem kezdődött az oktatás, a teremben a padokon itt-ott, kétféle szórólapot találtunk, és mit sem sejtve olvastuk fel egymásnak:

  1. Míg a hangya egész nyáron szorgalmasan gyűjtögetett, addig a tücsök csak vígan hegedült. Aztán ősszel mindketten megdöglöttek.
  2. A világ félreáll, és utat enged azoknak, akik tudják, hogy merre tartanak.

Hihetetlen. Az eredeti híres francia mese, amely nem ez, a végletekig fajult. Befellegzett neki, ám ez a furcsa üzenet is rámutatott, hogy a valóságban mivé lett Franciaország. Eget verő szükséglet figyelembe venni a másik útmutatás két véglete szerint: Valóban helyes magatartás mértéktelenül felhalmozni, másoktól javakat eltulajdonítani, vagy fittyet hányva mindenre, nem törődni semmivel sem, mások nyomorán vigadni? Ki a tücsök és ki a hangya? Kijár nekik minden? Valakik nyomorultak ezek miatt.

E két nem mellékes információ tanulsága: Meghatározó, hogy milyen tudatossági szinten tudja az ember, hogy merre tart, mert könnyen zsákutcába jutva zsákbamacskát adhat-vehet, ám miután tudatosan tudja az Élet Igaz Út-ját, kitárul számára a világ annak minden gazdagságával.

Vessünk fényt a tényekre! Vegyük figyelembe, hogy ha vannak tárgyalási akadályok az elfogadás terén, akár a kínálat, akár a kereslet oldalán, akkor ne csodálkozzon azon senki, hogy ugyan, miért nem kell a veszett kutyának sem a Nyílt Társadalom szolidaritásként álcázva. Világos?!

Ismételjünk! Új szlogen: Oszd meg, amitől jobb vagy! Ember!

 

MRM. Sakkozzuk ki a stratégiai lépéseket

Jelen korunkra nincs Világos program. Az Élet egy sakk pálya. A Sötét „Oszd meg és uralkodj!” elvének megosztó stratégiája, örök fenntartással zsákmányol ki másokat. Arról van csak képe, hogy nélkülözésnek félelmét keltve gazdagodhat csak meg, Ez van addig, amíg hagyjuk. Van Isteni megoldás, amint szakrális rálátással képesek vagyunk úgy játszani, mint aki új stratégiát alkalmazva MATT-ot produkál, méghozzá úgy, hogy kiegyenlítve teljes pályán az örök győztes-vesztes végjátékot lezárjuk. Ennyi volt, itt az idő, hogy új játékot kezdve a világosnak kijáró első lépéssel egyszer s mindenkorra PATT-ot teremtünk, igaz győzteseket teremtve. Egy eredendő tudással képes arra az Ember, hogy felemelje ellenségesnek vélt embertársait maga mellé. Mindjárt az első, Világosnál kezdő lépésnél, letesszük a felesleges küzdelem fegyverét. Ettől vagyunk jobbak, ezt a megszerzett tudást osszuk meg.

Ezt a programot kaptuk. Világosnál fegyverletétel. Ez az üzenete a szabadság harcunknak szellemi szinten. A mostani március 15-nek, és a többinek is, egészen addig, amíg nem vagyunk képesek véghez vinni ez Isteni küldetésünket, mert addig csak kérdés marad a „Rabok legyünk, vagy szabadok?” A válasz akkor jön meg a szabadságra, amikor megértjük, hogy nekünk az Isteni Igazságot kell érvényesítenünk, Isten adta dolgunk szerint teremteni egy jobb világot.

 

A sakktábla számmisztikája

A 8-as szám a végtelenség, a változás száma, önmagát hatványozottan:

8 x 8 = 64 mező a sakktáblán, fekete-fehér megosztottságban, azaz

6 + 4 = 10, úgy, mint 1: a Teremtés száma, és a 0: végtelen Univerzum, együttesen segíti, támogatja a teremtést, azaz

1 + 0 = 1 nagy teret, egységes egészet, a végtelen egyet. Ezt kell szakrálisan megteremtenünk.

Én szabadságra vágyom, nem bábszerepre. Ezért stratégiai lépés a „Világosnál fegyverletétel”. Megkaptam az álom mesés Isteni beavatást, mint Fehér Királynő a sakktáblán, ezért e döntésjavaslatom alapja a felesleges küzdelem feladása a Sötét ellen. Nekünk különleges erőforrás van a szívünkben, amelyet nem vagyunk képesek felismerni, míg az Isteni megoldást a sok mellébeszélő beavatkozás leplezi, és így saját magunkat zárjuk el a szabadságtól.

Van, aki még azt hiszi, hogy korlátok közé szorítva egy sakktáblán, kötött pályára ítélheti az emberiséget? Ne felejtsük el, hogy mindenki csak azt kapja vissza, amit adni képes, ezért szembesüljön önmaga korlátoltságával. Belátások hozhatnak ébredéseket egy valóban mindenkit szolgáló kölcsönös kegyelemmel.

A végtelen egy univerzum tágul, melyben vajon egyedül vagyok, vagy kitöltjük mindahányan, akik csak szabadságra vágyunk, mert képessé válunk megérezni magunkban az ISTENI ÉN-ünket? Ez a magasabb minőségű tudatállapotunk, amitől jobb emberek vagyunk, és lásd e csodát, csak ebben, egyek vagyunk, mert az eredendő tudásunk, a FELTÉTEL NÉLKÜLI SZERETET ÖSSZEKÖT bennünket a győztesek pályáján.

Ez a MI IGAZSÁGUNK, a győztesek pályáján, győztesekként pozícionálva BÉKÉT teremtünk, mert a MI ÉLETÜNK.

 

Vaskori bukás-ra Aranykori üzlet a válasz

MRM helyzetkép: Nyitott Társadalom a kínálat, miközben mégis korlátolt zártságú mesterséges élettereket hoz létre, egy Európa életterébe erőszakolt terv beavatkozásként. Szerepet vállalnak ebben korlátolt gondolkodású kormányzati és nem kormányzati szervezetek, eszközként pedig a bevándorlók özöne. Saját magát megtagadva leplezi le magát a nevében: NO-GO, azaz nem mindenki számára járható út. Mivel az eredeti társadalom kirekesztésével megosztó a kínálat, vannak kedvezményezettek és vannak károsultak, bukásra ítéltetett a terv. E békétlenség nem népszerű kínálat. A sztárságként indulók sorsa, eleve veszett kutyaütőkké vannak ítélve saját maguk által, mert, mint ahogyan bánnak saját embertársaikkal, éppen arra a tapasztalatra tehetnek szert, amire képesek voltak becsapottan megvehetővé válni.

MMM: Magyar Minőségi Marketing, attól minőségi, hogy a kínálat, a Társadalom Nyitánya értelmében mindenkinek egyformán megfelel, mert közös, valós igényeket ismer fel. Elsősorban a piaci szegmenseket veszi figyelembe, tiszteletben tartja az adott Földrész emberi közösségét. A hasonló kultúrában, hasonló szükségleteket hatékonyabban képes kielégíteni, mint a már kiépült társadalmak életébe való beavatkozás. Képes helyben kiszolgáló kínálattal támogatni minden földrész Emberét az élhetőségi feltételek alapjainak letételével, amire építhet, mert képes tisztelni egyként az Embert úgy, mint az emberiség egészét, mint a Földi Társadalom Nyitányának azon főszereplőjét, akinek szíve vágya az Igaz Szeretet. Hálás köszönet érte. Az emberiségnek kijár az Isteni Igazság és BÉKE, bárhol is él a Földön, dolga, hogy szabadon éltesse.

Az emberiség társadalmának kimeneteléről szól a választás:

  1. Becsapottan a nélkülözés, a félelem, a sötét jövőkép?
  2. A bőségben, a szeretetben, a boldogságban ígéretes jövőkép?

MRM, vagy MMM? Melyikre szeretne befizetni Isten előtt ítélkezés nélkül? Melyikre szeretne szert tenni Tisztelt politikus, Tisztelt befektető gazdasági szakember, Tisztelt Kereskedelem? Mit gondolnak, melyik hoz sokkal nagyobb hasznot, nemcsak maguknak, hanem a vevőknek is, ami mindenkinek érték, mert képesek biztosítani a feltételeket? A szabad akarat törvénye mindenkire vonatkozik, ne felejtse el, senki sem:

Amit adsz, azt kapsz.

Sikerült kisakkozni, hogy az a kifizetődő stratégia, amelyik mindenkinek megfelel az igényeinek?! Akkor nyert egy virtuális aranyásót, Tisztelt Embertársunk. Amint elvetik a teljesség ígéretének Földjén a tiszta szándékok magvait, nyitnak egy jobb világ felé, és kiérdemlik az arany 3M-et, rovás helyett. Közel az idő, ne maradjon le az akció tervvel! Köszönjük, MI fogyasztók, akik elsősorban Emberek vagyunk, hogy elkezdik a tárgyalásokat ez ügyben. Hallja, akinek van füle a halláshoz, és

Aki végre elkezd a szívével gondolkodni,

és az agyával érezni…

Nos Ő rá lehet számítani, mert képes megérteni,

hogy az Aranykori Társadalmak Nyitánya

A MI Világunk. 

 

Ott találkozunk, de előbb teremtsük meg együtt.
Tudsz jobbat, mint az Aranykor?

 

 

1 Comment

  1. Pingback:Medve korszak - Tudatos Társadalom

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..