Menü Bezárás

Marketing és kommunikáció

marketing olyan tevékenység, amely a vevők/felhasználók igényeinek kielégítése érdekében elemzi a piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést, és felébreszti a vásárlók érdeklődését.
A Tudatos Társaslom mozgalomnak vannak, lesznek eladó dolgai: előadások, filmek, népszerűsítő anyagok. A vásártér marketingjét is meg kell oldani.
Vevő/felhasználók azok, akiket érdekeltté szeretnénk tenni a mozgalmunk felkarolásában – hogy a célunk megvalósításában, az új társadalom építésében segítsenek.

A „piac” elemzése – az egész mai magyar társadalomra kihat, mert meg szeretnénk változtatni  a társadalmat, és annak számos területe, vetülete van. A területeket feltérképezni, majd osztályozni kell. Kiszűrni közülük azokat, amelyeket érdemes megszólítani marketing eszközökkel.
Eladni kívánt termékeinket, szolgáltatásainkat megfelelő köntösbe öltöztetve –arculati elemekkel ellátva érdemes felkínálni.

A szakműhely megszervezi az értékesítést a meghatározott vevőkör, és az eladni kívánt termék alapján. Ennek kidolgozzuk a logisztikáját.
A „vásárlók” érdeklődésének felkeltését reklámtárgyakkal és más eszközökkel fokozzuk.
Az értékeink közvetítése nem öncélú – velük és általuk a társadalmat kell felébreszteni, hogy a pusztulás útja helyett az életet válassza.
Ezért a célközönségünk azoknak az embereknek a csoportja, akik már felismerték a változás szükségességét, de még nem ismerik az utat, amelyen haladniuk kell, hogy a változás részeseivé váljanak.
Marketing eszközeinkkel erre az útra terelhetjük őket.

A kommunikáció az információcsere folyamata - általában egy közös jelrendszer segítségével. A Marketing és Kommunikáció szakműhely célja megtalálni a szükséges információcsere eszközeit, és kidolgozni hatékony alkalmazásuk módszereit.

Akárcsak a marketingnél, a kommunikációnál is fontos jól behatárolni a célközönséget, amelynek az információt szánjuk.  A kommunikáció a marketingnél magasabb fokozat, mert a visszacsatolás itt jobban kitapintható.

A kommunikációs kultúránkat folyamatosan fejleszteni kell. Az internet korában – és tekintettel mostani kezdetleges lehetőségeinkre, nagy segítség lehet az e-kommunikációs csoportmunka megvalósítása.

Mindenkor fontos összekapcsolni a mondanivalót a célközönség érdeklődési körével, átlényegíteni az általános megfogalmazású szövegeket annak megfelelően, hogy kihez szólunk.

Formális csoportokat kell, hogy szervezzünk, amelyek bizonyos szabályok szerint működnek – a csoport tagjainak konkrét feladatvállalásuk van egy előre kiépített kommunikációs rendszerben. Itt bizonyos hierarchiára (ami nem jelent alá-fölé rendeltséget, hanem csak kisebb-nagyobb feladatvállalást) támaszkodva végezzük el a feladatokat.

Az IT megoldások köre egyre bővül. Fel kell térképezzük ezeket és amire lehetőségünk van, használatba venni.

Feladatunk kutatást végezni a legjobb marketinges és kommunkációs eszközök megtalálása érdekében.

A szakműhely megépíti és  megszervezi a marketing és kommunikáció rétegeit, útvonalait.

Tudástárat fejlesztünk az eddig létrehozott és a kutatásaink nyomában létrehozandó tudásanyagból a marketing és kommunikáció témájában.

Szerves kapcsolat áll fenn a Marketing és kommunikáció, valamint a Civil Multimédia szakműhely között. A Rendezvényszervező szakműhely is használja a kommunikáció eszközeit.

Javaslatok, vitaanyagok itt!

Írj nekünk!

A szakműhely levelesládája: marketing@ttkozosseg.hu

 

1 Comment

  1. Palotás Gábor

    Üdv, adjon Isten,ó…,
    Marketing és k8mm6n7kácio
    meg
    rendezvények szervezése szakműhelyek
    munkaanyaga tkp akárvfedi is egymást vagy legalábbis találkozik egymással, sőt, a komm6nikácio m7ndegyikszakműhellyel 7s,
    meg a rendezvényszervezés is, de egyikbe seclátok semmi aktivitást, pedig legalább köztereken akár hátről hétrebkampányolni kéne tagtoborzásokatvkéne tartani hogy az átlag és kizsákmányolt butitott lakosság tudjon rólunk, jöjjenek, tényleg m7nden településrn helyben legyenek tagjaink, akik ha csak legalább facen ha kampányolnak meg munkahelyükön meg szomszédaik körében akár azzal is tovább gyarapodhat tudatosodó lakosságból a közösségünk…

    Legkisebb lélekszámú településeken elvileg a legkönnyebben leghamarabb érhetünk el legalább részcélokat ezek a települések mintatelepülésrinkké lehetnek, de kellenek akik tudnak menni éd tudnak kampányolni…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..